УНІКАЛЬНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ
від Констанції Фортунато (США)
«Моя
методологія та стиль навчання сформувались під значним впливових двох чинників.
Перший
–
дослідження доктора Говарда Гарднера, який працює в Гарварді
(Бостон, Массачусетс). Він розвинув теорію множинного інтелекту.
7 інтелектів:
Ø Вербальний (через слова);
Ø Просторово-візуальний (образи);
Ø Музичний (звуки);
Ø Кінетичний (рух);
Ø Внутрішній (почуття і відчуття);
Ø Логіка (факти і цифри);
Ø Соціальний (контакти).
Що це означає? Г. Гарднер говорить, що
коли ви бачите дитину і говорите: “Цікаво, наскільки ця дитина розумна?” – ви
ставите неправильне питання. Тож і відповідь отримаєте неправильну. Питання не
в тому, наскільки дитина розумна, а в тому, як дитина виявляє свій розум.
Наприклад, успішні спортсмени, напевно, ніколи не будуть великими вченими, а
великі вчені ніколи не будуть найкращими музикантами світу. Розум має безліч
проявів.
Завдання вчителя – знайти, в чому
полягає талант дитини, як вона його застосовує.
І коли це завдання буде виконано,
вчитель допоможе дитині усвідомити свою гідність та обдарованість.
Другий
чинник
– це мої власні дослідження розвитку дитячого мозку. Дитина пізнає візуально,
кінестетично, на слух, реляційно, тощо. Діти не беруть багато для себе з лекцій
чи розмов, вони більш ефективно вчаться через дію, через досвід, якщо дозволити
їм відчути себе учасниками динамічної та інтерактивної пригоди.
Отже, я поєднала ці дві основи, які
дійсно тримають на собі мою методологію. Ці дві ідеї мають сильний вплив та
визначають мій підхід як до кожної дитини окремо, так і до принципів проведення
аудиторної роботи».
Дивіться на
освіту очима дитини. Тоді діти будуть хотіти вчитися і бігти до знань. Немає перемагаючи
і переможених, коли ми вчимо дітей, ми поза конкуренції, ми створюємо сім'ю.
Немає коментарів:
Дописати коментар